Återbetalningspolicy
- Reklamation och klagomål
- Vi besiktigar alla produkter innan dessa skickas. Skulle produkten ändå vara skadad eller felexpedierad när den anländer åtar vi oss i enlighet med gällande konsumentskyddslagstiftning att kostnadsfritt åtgärda felet.
- Du måste alltid kontakta oss för ett godkännande innan du returnerar en defekt vara. Skicka gärna bild och skriv vad som är defekt.
- Klagomålet ska skickas omedelbart efter att defekten har upptäckts.
- Returpolicy 14 dagar från att du mottagit produkten.
- Hur går du tillväga vid reklamation?
- Eventuella fel ska alltid reklameras till info@vevradiobutiken.se där du anger ditt namn, adress, e-postadress, ordernummer och en beskrivning av felet.
- Om vi inte lyckas att åtgärda felet eller leverera en liknande produkt, återbetalar vi dig för den defekta produkten i enlighet med gällande konsumentskyddslagstiftning. Vi står för returfrakt vid godkända reklamationer.
- Vi förbehåller oss rätten att neka en reklamation om det visar sig att varan inte är felaktig i enlighet med gällande konsumentskyddslagstiftning. Vid reklamationer följer vi riktlinjer från Allmänna Reklamationsnämnden, se arn.se.
- Produktinformation
- Vi garanterar inte att bilderna återger produkternas exakta utseende då en viss färgskillnad kan förekomma beroende på bildskärm, fotokvalitet samt upplösning. Vi försöker alltid på bästa sätt att exponera produkterna så korrekt som möjligt.